jaanuar 16, 2013

Maarja lapilised

Selline meeleolukas ja rahvamuusikust tellija isiksusega kooskõlas sündinud randmekattepaar. Viiuldaja kätele parim!
Disain on varasemast ajast - töötab muide hästi, nagu ma enda peal olen ära testinud, värvid aga põhiliselt valitud Maarja poolt - helesinine pärineb minu Viljandi ruuduseeliku jaoks värvitud varudest. Pikkus on seekord poole küünarvarreni. Maarja sugusele kõhnale inimesele sobivad hästi. Lühemale ja trullakamale inimesele väga ei soovitaks.

Päev hiljem kuulsin Maarja sõbralt, et ta ei taha oma randmekatteid ööseks ka ära võtta - milline kompliment!

These wristcuffs were a special order from the folk musican Maarja. She is right: these are the best for playing violin! Design is one of my formers but colours are new and chosen mainly by Maarja herself.

3 kommentaari:

  1. Tere! Olen sellist põnevat ruudulist kudet piltidel imetlenud, aga mitte kuidagi ei saa piltide põhjal aru, kuidas kootud on. Olen ka veebist abi otsinud. Kas on kuskil sellise koe kudumise õpetust liikvel?

    VastaKustuta
  2. Tere!
    Veebi kohta ma kahjuks ei tea, ega viitsi otsida ka, aga muidu minu "Kirjatud teekonnas" on antud ruudulise koe detailne kudumisjuhis.

    VastaKustuta