veebruar 14, 2015

Mustjala lihtsus /The Simplicity



ERM A 290:653 Mustjala
Oma paljudel muuseumikäikudel kohtan aeg-ajalt kindapaare, mis vaimustavad esimesest pilgust ja ma lahkun tundega, et kui koju jõuan, siis võtan kohe vardad pihku ja lasen vaimul end juhtida. Need imeliselt lihtsad Mustjala labakindad mõjusid mulle just nii. Kui olin kõigepealt seda mustrit proovinud valgel taustal ja Püha kinnaste stiilis lühikese randmega kududa - sellest mõnes järgmises postituses lähemalt, siis järgmisena arvasin, et proovin õige tumedat tausta. Tegin juhendi ja lasin Anul oma mõtte teoks teha. Siin see on.
Kindad rändasid juba Saksamaale uuele omanikule ja kahjuks taban alles nüüd, et pildistamata jäi üks huvitav detail külje pealt: kinda servast kootud vertikaaltriip randmel - see oli originaalil mõeldud ilmselt väikese ajakokkuhoiu nipina, et ei peaks tumesinist lõnga vahepeal katkestama. Kui kaval!

This pair was inspired, like actually many others, by the Mustjala mittens. The simple pattern and essential Estonian colours captured my eye right away and after arriving home I instantly started to knit the pattern, although the first pair was something else! (I will write another story when the photo will be taken.)
Now the gloves have already been sent to Germany and the new owner said herself to be overwhelmed by the joy.


Kudunud/knitted bu Anu Kruusimaa

4 kommentaari:

  1. Need on nii ilusad!!! Ja kui tähelepanekult vaadata, siis see randmetriip on alumisel kindal isegi näha.
    Mul on kohe piinlik, et ma endale veel ühtegi Mustjala kindapaari pole kudunud (tegelikult tuleb see mu otsustusvõimetusest, sest sealt on nii palju kauned kindad kogudes, et ei suuda validagi).

    VastaKustuta
  2. https://www.facebook.com/Suomenlahti/photos/pb.238678389591135.-2207520000.1424516820./587545861371051/?type=3&theater

    VastaKustuta
  3. Täitsa lõpp, kui kena tulemus on tumeda taustaga!

    VastaKustuta