august 07, 2017

Hiiumustrilised Janniele

See hiiukirja kindapaar telliti ühe varasema eeskujul, ja nüüdseks sooviks olid labakindad.
One of the kind, now mittens. Pattern is from Hiiumaa island.





2 kommentaari:

  1. aitäh dr Ellen mulle tehtud teene eest. Olen nii põnevil, sest mu üürnik on lõpuks minu kaheaastase üürilepingu ära tasunud. ta maksis raha ja nüüd pole teda minu majas. Ilma sinuta poleks ma temalt raha saanud. Andsin ta kohtusse, kuid talle anti võla tasumiseks kaua aega, kuid tänan teid, et panite ta selle lühikese ajaga ära tasuma. Luban, et jätkan Internetis ja kõikjal tunnistamist teie võimsa töö kohta. Kui teil on mõni järgmistest probleemidest, võtke ühendust dr Elleniga WhatsAppi kaudu: +1(815)564-3618
    E-post: ellenspellcaster@gmail.com
    1) lõpetage truudusetus
    2) pidevad võlgnikud
    3) armastusloits
    4) laenu ennetähtaegne tagastamine
    5) lõpetada narkomaania
    6) lahendus halva seksuaalse soorituse korral
    7) lõpetada korduv abort
    8) viljatuse lahendus
    9) Edutamine töökohal
    10) võimas võlusõrmus
    11) Lõpetage lahutus
    12) Too oma endine tagasi
    13) Murdke kinnisidee
    14) Naaske saatja maagia juurde
    15) Kaitseloitsud
    16) pereõnne loitsud
    17) Loitsud loteriivõidu saamiseks
    18) armastusloitsud geidele
    19) Lesbi armastusloitsud Olenemata teie probleemidest, dr Ellen aitab teid.
    WhatsApp: +1(815)564-3618
    E-post: ellenspellcaster@gmail.com

    VastaKustuta