detsember 10, 2009

Süda taob - ostsin mütsi:)

Ostsin 10 minutit tagasi Teopesast mütsi! L. Viira disainitud. Oranzhi, et oleks ikka kaugele näha:) Mulle meeldib mütsi juures see, et materjaliks on vill ja et kuju on selline, et minu suurte patside jm imelike soengutega mahub loodetavasti pähe ka. Eks ma annan teile teada (loe: näha), kui müts on kohal. (Algul kaalusin kohalikku Mulgimaavillaste klubi toeatada ja Juulikeselt tellida, aga Viira müts tundub minulikum.)
Teopesa puhul oli võluv ka see - ja mis eristab teda teistest netipoodidest - et tellimuse järgselt tuli mulle tänukiri "aitäh, et toetasite eesti käsitööd jne".
Jõudu tegijatele. Mulle see leht ja tooted igatahes meeldivad. Tuleb säilitada kainet mõistust, et mitte hakata kokku ostama liiga palju ilu, mis kodu ummistama hakkaks. Aga kingitusteks igati väärt paik, kui ei viitsi mööda poode traavida või pole aega enda osavaid näpukesi liigutada..


**** Paar päeva hiljem...
Müts käes - vaadake ise:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar