märts 07, 2011

Muusikapaus

Nagu ma korduvalt olen vihjanud, on muusika minu elus väga tähtsal kohal. Viimastel aastatel olen küll rohkem popile ja etnole keskendunud, kuid ei ütle ära ka ükskõik millisest intellektuaalsemast (loe: klassikalisest) värgist. Olen ju isegi omal ajal Rapla Muusikakooli klaveri eriala lõpetanud.
Siinkohal toon ära ühe oma - Londonist pärit White Lies'i, kellel ilmus jaanuaris II album, mille ma nädal tagasi ostsin. Nii see kui eelmine on metsikult head 80-ndate sugemetega teosed, mida kuulan pidevalt ja väsimatult. WL'i on võimalik peatselt ka Eestis näha, nad esinevad 17. aprillil Rock Cafés Tallinnas. Mul igatahes on piletid juba ostetud!

As I have mentioned, music is very important to me. It gives me a great inspiration and chillout. Although I have concentrated on pop and ethno lately, I don't mind classical stuff as well. I graduated from the children's music school once, learned to play piano.
This is the second album of White Lies from London. They are going to perform in Estonia on 17th of April.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar