november 14, 2012

Liina vigalad/Vigala gloves for Liina

Üks ammune tellimus sai teoks. Sooviks oli Vigala punaseid saada. Oi, kuidas ma jälle mõtlesin - punast on nii paljude teiste värvidega üpris keeruline kokku sobitada, lõpuks tegin sellise valiku.
Taustalõngaks oli sobiva tooni tõttu "Leeni lõng" Leedust. See on natuke peenem kui Raasiku lõng ja mulle pole ausalt öeldes teada, kuidas ta pikemas perspektiivis käitub. Liina, anna palun teada, kuidas kindad pärast korduvaid hooldusseansse välja näevad? Ja kas on soojad?
Kinnastele soojuse lisamiseks kirjasin punasesse ossa õrna toonierinevusega punaseid täppe. Pidin pidevalt silmi pingutama, et kiri ikka õigesse kohta sattuks:) Samas on see minu arust üks väga lihtne ja geniaalne moodus, kuidas ka talviseks kandmiseks roositud, tikitud ja muid õhukesi kindaid kududa. (Originaalis pole ma seda moodust kohanud.) Kirja sama värviga, saad tulemuseks visuaalselt identse, kuid soojema kinda, selmet võtta paksem lõng, mis tekitaks robustse väljanägemise. Selle lihtsa tõsiasja taipamine võttis mul siis nüüd 10 aastat... Tänud Teedule, küll ta teab!


ERM 18391 Vigala
 Another red pair that is inspired by Vigala red wedding gloves. To make them warmer I knitted slightly different tone red spots into them. To realise that simple trick, although it is not traditional, it took me 10 years!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar